Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 20 групи
(на період карантину з 25.05.20-27.06.20 )

32
Спростування позиції суперника. Формулювання запитань суперникові
§ 61-62 ВПР-7
33
РМ. Дискусія на тему: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?»
Написати власне висловлення на тему 
34
Повторення вивченого в ІІ семестрі
§ 52-62 повт
35
Підсумковий урок. Семестрове оцінювання
Написати твір на тему «Мій життєвий вибір»
Усний твір

Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html



Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 20 групи
(на період карантину з 25.05.20-27.06.20 )

29

«Чари ночі» перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармонію людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).
Напам’ять поезію «Чари ночі» ст 244-245




30

Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їхній провідник. Лідер – сильна особистість. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю.
ТЛ: драматичний етюд.
Ст 245 -248. Що таке драматичнмй етюд (запис в зошит, вивч).
31

ЗМ (п) написання есе «Що обрати – тернистий шлях до мрії чи второвану мільйонами дорогу?»
Написати есе на задану тему , використовуючи творчість Олександра Олеся
32
Контрольна     робота 6.   Творчість    Лесі                          Українки, М. Вороного, Олександра Олеся (тестування).
 Виконати тестові завдання
33
Урок літератури  рідного краю 2. Літературні  персоналії територіальної громади (поезія).
Ознайомитись з біографією та поезією О. Дяків
34
Бесіда  про  вивчені твори  української літератури.  Обмін думками про знакові для свого часу твори, актуальні нині.
Ст 205-248
35
Підсумковий урок.



Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html


Контрольна робота 6





ЗАПИТАННЯ №1 

Справжнє прізвище Олександра Олеся
Рудченко
Тобілевич
Кандиба
Косач
ЗАПИТАННЯ №2 

У центрі якої поезії змальований узагальнено-ідеалізований жіночий образ?
«До моря» М.Вороного
«Інфанта» М.Вороного
«Чари ночі» О.Олеся
«З журбою радість обнялась…» О.Олеся
ЗАПИТАННЯ №3 

Дорога в Казку з твору О.Олеся — це символ:
нездійсненної мрії
творчості, фантазії
духовних поривань до кращого життя
обману, хибного шляху
ЗАПИТАННЯ №4 

Визначте головну думку драми-феєрії «Лісова пісня»
одвічна проблема реалізації творчої особистості
перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною, буденщиною
проблема соціальної нерівності людей
проблема збереження природного середовища
ЗАПИТАННЯ №5 

«Відбились зорі у воді, Летять до хмар тумани» - ці рядки містять художній засіб
метонімія
метафора
гіпербола
епітет
ЗАПИТАННЯ №6 

Драматичний етюд О.Олеся «По дорозі в Казку» перегукується з твором
«Мойсей» І.Франка
«Лісова пісня» Лесі Українки
«Момент» В.Винниченка
«Кайдашева сім'я» І.Нечуя-Левицького
ЗАПИТАННЯ №7 

До інтимної лірики належить вірш О.Олеся
«З журбою радість обнялась»
«О слово рідне! Орле скутий!»
«Чари ночі»
«Айстри»
ЗАПИТАННЯ №8 

За жанровою спрямованістю драма «Лісова пісня», як зазначила сама Леся Українка, - це
трагедія
комедія
інтермедія
феєрія
ЗАПИТАННЯ №9 

Установіть відповідність
1
неологізм
2
символ
3
метафора
4
епітети
А
Довгожданна, нездоланна…
Ось вона – Блакитна Панна!..
Б
Косять коси,       Луг голосить
В
Бенкет весна справляє
Г
Над килимами вогнелунними
 Венера кинула алмаз.
ЗАПИТАННЯ №10 

Установіть відповідність між твором і уривком із нього
1
Леся Українка«Contra  spem spero»
2
О.Олесь «О слово рідне! Орле скутий!»
3
О.Олесь «Чари ночі»
4
М.Вороний «Інфанта»
А
…Шум дерев!
      Музика зір блакитнооких,
      Шовковий спів степів широких,
       Дніпра між ними левій рев...   
Б
Ви йшли , як сон, як міф укоханий,
     Що виринає з тьми століть.
В
Так, я буду крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись,
Буду жити! Геть, думи сумні!
Г
Лови летючу мить життя!
     Чаруйсь, хмелій, впивайся
     І серед мрій і забуття
     В розкошах закохайся




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу