Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 20 групи
(на період карантину з 25.05.20-27.06.20 )
32
|
Спростування
позиції суперника. Формулювання запитань суперникові
|
§ 61-62 ВПР-7
|
33
|
РМ. Дискусія на
тему: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як
заощаджувати?»
|
Написати власне висловлення на тему
|
34
|
Повторення вивченого в ІІ семестрі
|
§ 52-62 повт
|
35
|
Підсумковий урок. Семестрове оцінювання
|
Написати твір на тему «Мій життєвий вибір»
|
Усний
твір
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 20
групи
(на період карантину з 25.05.20-27.06.20 )
29
|
|
«Чари ночі» – перлина
інтимної лірики української поезії. Мотив
краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармонію людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій. Експресивне висловлювання
патріотичних почуттів
(«О слово рідне! Орле скутий!..»).
|
Напам’ять поезію «Чари
ночі» ст 244-245
|
|
30
|
|
Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога
в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їхній
провідник. Лідер – сильна особистість. Трагічна суперечність між мрією, духовністю
й жорстокістю.
ТЛ: драматичний етюд.
|
Ст 245 -248. Що таке
драматичнмй етюд (запис в зошит, вивч).
|
|
31
|
|
ЗМ (п) написання есе «Що обрати –
тернистий шлях до мрії чи второвану мільйонами дорогу?»
|
Написати есе на задану
тему , використовуючи творчість Олександра Олеся
|
|
32
|
Контрольна робота 6. Творчість Лесі Українки, М. Вороного, Олександра Олеся (тестування).
|
Виконати тестові завдання
|
||
33
|
Урок літератури рідного краю 2. Літературні персоналії територіальної громади (поезія).
|
Ознайомитись з
біографією та поезією О. Дяків
|
||
34
|
Бесіда про вивчені твори української літератури. Обмін думками про знакові
для свого часу твори, актуальні нині.
|
Ст 205-248
|
||
35
|
Підсумковий урок.
|
|
||
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Контрольна робота 6
ЗАПИТАННЯ №1
Справжнє прізвище
Олександра Олеся
Рудченко
Тобілевич
Кандиба
Косач
ЗАПИТАННЯ №2
У центрі якої поезії
змальований узагальнено-ідеалізований жіночий образ?
«До моря» М.Вороного
«Інфанта» М.Вороного
«Чари ночі» О.Олеся
«З журбою радість обнялась…» О.Олеся
ЗАПИТАННЯ №3
Дорога в Казку з твору
О.Олеся — це символ:
нездійсненної мрії
творчості, фантазії
духовних поривань до кращого життя
обману, хибного шляху
ЗАПИТАННЯ №4
Визначте головну думку
драми-феєрії «Лісова пісня»
одвічна проблема реалізації творчої особистості
перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною, буденщиною
проблема соціальної нерівності людей
проблема збереження природного середовища
ЗАПИТАННЯ №5
«Відбились зорі у воді,
Летять до хмар тумани» - ці рядки містять художній засіб
метонімія
метафора
гіпербола
епітет
ЗАПИТАННЯ №6
Драматичний етюд О.Олеся
«По дорозі в Казку» перегукується з твором
«Мойсей» І.Франка
«Лісова пісня» Лесі Українки
«Момент» В.Винниченка
«Кайдашева сім'я» І.Нечуя-Левицького
ЗАПИТАННЯ №7
До інтимної лірики
належить вірш О.Олеся
«З журбою радість обнялась»
«О слово рідне! Орле скутий!»
«Чари ночі»
«Айстри»
ЗАПИТАННЯ №8
За жанровою
спрямованістю драма «Лісова пісня», як зазначила сама Леся Українка, - це
трагедія
комедія
інтермедія
феєрія
ЗАПИТАННЯ №9
Установіть відповідність
1
неологізм
2
символ
3
метафора
4
епітети
А
Довгожданна, нездоланна…
Ось вона – Блакитна
Панна!..
Б
Косять
коси, Луг голосить
В
Бенкет весна справляє
Г
Над килимами вогнелунними
Венера кинула
алмаз.
ЗАПИТАННЯ №10
Установіть відповідність
між твором і уривком із нього
1
Леся
Українка«Contra spem spero»
2
О.Олесь «О слово рідне!
Орле скутий!»
3
О.Олесь «Чари ночі»
4
М.Вороний «Інфанта»
А
…Шум дерев!
Музика зір блакитнооких,
Шовковий спів степів широких,
Дніпра між ними левій рев...
Б
Ви йшли , як сон, як міф укоханий,
Що виринає з тьми століть.
В
Так, я буду крізь сльози
сміятись,
Серед лиха співати
пісні,
Без надії таки
сподіватись,
Буду жити! Геть, думи
сумні!
Г
Лови летючу мить життя!
Чаруйсь, хмелій, впивайся
І серед мрій і забуття
В розкошах закохайся
Коментарі
Дописати коментар