Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 10 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)

29
Контрольна робота №2. Орфоепічна норма (тест)
Впр5 ст.73-74.впр5 ст78-79 впр5 ст.83.

Орфографічна норма
30
Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи української орфографії .Ненаголошені е, и в корені слова. Апостроф.
§ 28. впр7 §29 впр7,6

 

Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html



Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 11 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
29
Контрольна робота №2. Орфоепічна норма (тест)
Впр5 ст.73-74.впр5 ст78-79 впр5 ст.83

Орфографічна норма
30
Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи української орфографії .Ненаголошені е, и в корені слова. Апостроф.
§ 28. впр7 §29 впр7,6

31
Контрольне есе на тему “Наголос – душа клова” (або на іншу тему, визначену вчителем)
Написати есе на тему


Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html



Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 13 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)


32
Позначення м’якості приголосних
§30 впр 7
33
Чергування голосних і приголосних звуків. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення
§31 впр5,7
34
Спрощення приголосних
§32 впр 6,7

Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html

Поурочно-тематичне планування з української літератури  для учнів 10 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
·                    
·                    

29
Роль І. Франка у розвитку драматургії й театру Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність.
Ст. 76-110 (повторити)
30
Контрольна робота 3. Творчість І. Франка (тестування).

·                   ь

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html

·                    
·                    
·                   ККонтрольна робота за тврочістю І.Франка                             
·                   4
·                                   І рівень                                              
·         1. Правильним є твердження...
·         А І. Франко народився у Львові;
·         Б перша збірка поета називалася „Балади і розкази”;
·         В І. Франко був двічі заарештований;
·         Г І. Франко став засновником журналу „Русалка Дністровая”.
·         2. Початок літературної діяльності Франка припадає на...
·         А дитячі роки;
·         Б роки навчання в гімназії;
·         В університетські роки;
·         Г початок ХХ століття.
·         3. Уособленням образу „вічного революціонера” у поезії „Гімн” є усі зазначені поняття, окрім...
·         А думка;
·         Б воля;
·         В честь;
·         Г наука.
·         4. Жанр збірки „Зів'яле листя” автор визначав як...
·         А ліричний щоденник;
·         Б лірична трагедія;
·         В драма серця;
·         Г лірична драма.
·         5. Серед жінок, оспіваних у збірці „Зів'яле листя”, немає...
·         А Ольги Рошкевич;
·         Б Ольги Хоружинської;
·         В Целіни Жуковської;
·         Г Юзефи Дзвонковської.
·         6. Віршовий розмір поезії „Гімн” („Вічний революціонер”)...
·         А ямб;
·         Б хорей;
·         В дактиль;
·         Г анапест.
·         7. Заспівом до збірки „З вершин і низин” стала поезія...
·         А „Каменярі”;
·         Б „Гімн”;
·         В „Гримить”;
·         Г „Декадент”.
·         8. Слова „Я є мужик, пролог, не епілог” взяті із твору...
·         А „Гімн”;
·         Б „Сікстинська мадонна”;
·         В „Легенда про вічне життя”;
·         Г „Декадент”.
·         9. Строфічна будова прологу до поеми „Мойсей”...
·         А сонет;
·         Б терцина;
·         В білий вірш;
·         Г катрен.
·         10. Серед порушених у поемі „Мойсей”...
·         А історичний шлях надії;
·         Б особистість і її роль в історії;
·         В роль поета і поезії у житті суспільства;
·         Г пробудження національної свідомості.
·         11. Трагедія Мойсея полягає в...
·         А нерозумінні його людей;
·         Б слабкості духу;
·         В старості;
·         Г підступних ворогах.
·         12. Співом, „тугою повитим”, та повним віри, І. Франко називає...
·         А поему „Мойсей”;
·         Б поезію „Гімн”;
·         В поезію „Чого являєшся мені у сні.”;
·         Г драму „Украдене щастя”.
·         ІІ варіант
·         4. Неправильним є твердження...
·         А І. Франко навчався в Чернівецькому університеті;
·         Б І. Франко був представлений для здобуття Нобелівської премії;
·         В І. Франко рано залишився сиротою і виховувався в тітки;
·         Г І. Франко написав про Шевченка: „Він був сином мужика — і став володарем у царстві духа”.
·         5. Збірка „З вершин і низин” складається з...
·         А розділів;
·         Б книг;
·         В циклів;
·         Г „жмутків”.
·         6. Основне місце в збірці „З вершин і низин” посідає лірика...
·         А громадянська;
·         Б філософська;
·         В пейзажна;
·         Г медитативна.
·         7. Основна тема збірки „Зів'яле листя”...
·         А психологічно-особистісна;
·         Б історична;
·         В філософська;
·         Г краса природи.
·         8. Віршовий розмір уривка...
·         Сорок літ проблукавши, Мойсей
·         По арабській пустині,
·         Наблизився з народом своїм
·         О межу к Палестині.
·         А Дактиль;
·         Б амфібрахій;
·         В анапест;
·         Г хорей.
·         9. Поетичним кредом І. Франка вважають твір...
·         А „Гімн”;
·         Б „Каменярі”;
·         В „Декадент”;
·         Г „Тричі мені являлася любов”.
·         10. Популярними народними піснями стали вірші Франка, крім...
·         А „Чого являєшся мені у сні?.. ”
·         Б „Червона калино, чого в лузі гнешся.”
·         В „Ой, ти, дівчино, з горіха зерня.”
·         Г „Тричі мені являлася любов...”
·         11. Поема „Мойсей” складається з...
·         А 20 частин і епілога;
·         Б 20 частин і пролога;
·         В 20 частин, вступу і епілога;
·         Г 20 пісень (розділів) і пролога.
·         12. Тема прологу до прологу „Мойсей”...
·         А роздуми над долею рідного краю, поневоленого сусідніми державами;
·         Б історія біблійного пророка Мойсея;
·         В роздуми над власною долею;
·         Г заклик до боротьби.
·         13. Збірний образ злого духа, що гальмує людську діяльність і творчість, у поемі „Мойсей” має ім'я...
·         А Авірон;
·         Б Датан;
·         В Азазель;
·         Г Єгошуа.
·         14. Єгова в поемі карає Мойсея за...
·         А відступництво;
·         Б зраду;
·         В зневіру;
·         Г лицемірство.
·         15. Щоб показати, яким має бути справжній народний обранець, Франко вводить у поему „Мойсей” біблійну легенду про...
·         А царя Сломона;
·         Б неопалиму купину;
·         В злочин Каїна;
·         Г терен.
·         II рівень
·         Дати коротку відповідь на запитання.
·         Ø Протягом скількох років І. Франко створював збірку „Зів'яле листя”?
·         Ø Яким є головний герой, що об'єднує всі поезії „Зів'яле листя”?
·         Ø Якими образними засобами створено портрет коханої дівчини в поезіях „Ой ти, дівчино, з горіха зерня” і „Чого являєшся мені у сні”?
·         Ø Чому вступ до поеми „Мойсей” називають „другим „Заповітом”?
·         Ø Як у поемі „Мойсей” вирішено проблему „вождь і народ”?
·         III рівень
·         Написати твір-мініатюру на одну із тем.
·         1) „Мої роздуми над творчістю І. Франка”.
·         2) „Чого вчить нас життєвий подвиг І. Франка?”.





Поурочно-тематичне планування з української літератури  для учнів 11 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)


27
ЗМ (у). Дискусія «Хто винуватий у трагедії Мойсея?»
Алегоричність    образу    Мойсея.    Засоби    художнього увиразнення в тексті.
дати письмову відповідь на запитання: «Хто винуватий у трагедії Мойсея?»


28
Проза  І.   Франка  (ідеї,   проблеми).             Художні      шукання прозаїка. Франко й український модернізм.
Новела   «Сойчине  крило»  –               жіноча       доля       в   новітній інтерпретації. Образ героя-адресата уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели.
ТЛ: поняття про модернізм.
зміст новели «Сойчине  крило», у чому гуманізм новели (письмово),що таке модернізм? 

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html








29
Роль І. Франка у розвитку драматургії й театру Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність.
Ст. 76-110 (повторити)

30
Контрольна робота 3. Творчість І. Франка (тестування).
Проза І.Дрозда

31
Урок  літератури  рідного  краю 1. Літературні персоналії територіальної громади (проза).

·                   ь

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html

·                    
·                    
·                   ККонтрольна робота за тврочістю І.Франка                              
·                   4
·                                   І рівень                                              
·         1. Правильним є твердження...
·         А І. Франко народився у Львові;
·         Б перша збірка поета називалася „Балади і розкази”;
·         В І. Франко був двічі заарештований;
·         Г І. Франко став засновником журналу „Русалка Дністровая”.
·         2. Початок літературної діяльності Франка припадає на...
·         А дитячі роки;
·         Б роки навчання в гімназії;
·         В університетські роки;
·         Г початок ХХ століття.
·         3. Уособленням образу „вічного революціонера” у поезії „Гімн” є усі зазначені поняття, окрім...
·         А думка;
·         Б воля;
·         В честь;
·         Г наука.
·         4. Жанр збірки „Зів'яле листя” автор визначав як...
·         А ліричний щоденник;
·         Б лірична трагедія;
·         В драма серця;
·         Г лірична драма.
·         5. Серед жінок, оспіваних у збірці „Зів'яле листя”, немає...
·         А Ольги Рошкевич;
·         Б Ольги Хоружинської;
·         В Целіни Жуковської;
·         Г Юзефи Дзвонковської.
·         6. Віршовий розмір поезії „Гімн” („Вічний революціонер”)...
·         А ямб;
·         Б хорей;
·         В дактиль;
·         Г анапест.
·         7. Заспівом до збірки „З вершин і низин” стала поезія...
·         А „Каменярі”;
·         Б „Гімн”;
·         В „Гримить”;
·         Г „Декадент”.
·         8. Слова „Я є мужик, пролог, не епілог” взяті із твору...
·         А „Гімн”;
·         Б „Сікстинська мадонна”;
·         В „Легенда про вічне життя”;
·         Г „Декадент”.
·         9. Строфічна будова прологу до поеми „Мойсей”...
·         А сонет;
·         Б терцина;
·         В білий вірш;
·         Г катрен.
·         10. Серед порушених у поемі „Мойсей”...
·         А історичний шлях надії;
·         Б особистість і її роль в історії;
·         В роль поета і поезії у житті суспільства;
·         Г пробудження національної свідомості.
·         11. Трагедія Мойсея полягає в...
·         А нерозумінні його людей;
·         Б слабкості духу;
·         В старості;
·         Г підступних ворогах.
·         12. Співом, „тугою повитим”, та повним віри, І. Франко називає...
·         А поему „Мойсей”;
·         Б поезію „Гімн”;
·         В поезію „Чого являєшся мені у сні.”;
·         Г драму „Украдене щастя”.
·         ІІ варіант
·         4. Неправильним є твердження...
·         А І. Франко навчався в Чернівецькому університеті;
·         Б І. Франко був представлений для здобуття Нобелівської премії;
·         В І. Франко рано залишився сиротою і виховувався в тітки;
·         Г І. Франко написав про Шевченка: „Він був сином мужика — і став володарем у царстві духа”.
·         5. Збірка „З вершин і низин” складається з...
·         А розділів;
·         Б книг;
·         В циклів;
·         Г „жмутків”.
·         6. Основне місце в збірці „З вершин і низин” посідає лірика...
·         А громадянська;
·         Б філософська;
·         В пейзажна;
·         Г медитативна.
·         7. Основна тема збірки „Зів'яле листя”...
·         А психологічно-особистісна;
·         Б історична;
·         В філософська;
·         Г краса природи.
·         8. Віршовий розмір уривка...
·         Сорок літ проблукавши, Мойсей
·         По арабській пустині,
·         Наблизився з народом своїм
·         О межу к Палестині.
·         А Дактиль;
·         Б амфібрахій;
·         В анапест;
·         Г хорей.
·         9. Поетичним кредом І. Франка вважають твір...
·         А „Гімн”;
·         Б „Каменярі”;
·         В „Декадент”;
·         Г „Тричі мені являлася любов”.
·         10. Популярними народними піснями стали вірші Франка, крім...
·         А „Чого являєшся мені у сні?.. ”
·         Б „Червона калино, чого в лузі гнешся.”
·         В „Ой, ти, дівчино, з горіха зерня.”
·         Г „Тричі мені являлася любов...”
·         11. Поема „Мойсей” складається з...
·         А 20 частин і епілога;
·         Б 20 частин і пролога;
·         В 20 частин, вступу і епілога;
·         Г 20 пісень (розділів) і пролога.
·         12. Тема прологу до прологу „Мойсей”...
·         А роздуми над долею рідного краю, поневоленого сусідніми державами;
·         Б історія біблійного пророка Мойсея;
·         В роздуми над власною долею;
·         Г заклик до боротьби.
·         13. Збірний образ злого духа, що гальмує людську діяльність і творчість, у поемі „Мойсей” має ім'я...
·         А Авірон;
·         Б Датан;
·         В Азазель;
·         Г Єгошуа.
·         14. Єгова в поемі карає Мойсея за...
·         А відступництво;
·         Б зраду;
·         В зневіру;
·         Г лицемірство.
·         15. Щоб показати, яким має бути справжній народний обранець, Франко вводить у поему „Мойсей” біблійну легенду про...
·         А царя Сломона;
·         Б неопалиму купину;
·         В злочин Каїна;
·         Г терен.
·         II рівень
·         Дати коротку відповідь на запитання.
·         Ø Протягом скількох років І. Франко створював збірку „Зів'яле листя”?
·         Ø Яким є головний герой, що об'єднує всі поезії „Зів'яле листя”?
·         Ø Якими образними засобами створено портрет коханої дівчини в поезіях „Ой ти, дівчино, з горіха зерня” і „Чого являєшся мені у сні”?
·         Ø Чому вступ до поеми „Мойсей” називають „другим „Заповітом”?
·         Ø Як у поемі „Мойсей” вирішено проблему „вождь і народ”?
·         III рівень
·         Написати твір-мініатюру на одну із тем.
·         1) „Мої роздуми над творчістю І. Франка”.
·         2) „Чого вчить нас життєвий подвиг І. Франка?”.






Поурочно-тематичне планування з української літератури  для учнів 20 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)

24
Символічність образів Мавки і дядька Лева уособлення духовності і краси. Мати Лукаша й Килина антиподи головної героїні Мавки. Симбіоз високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша. Природа і людина у творі.
 Ст.226-228,виписати цитати  до характеристики образів героїв драми-феєрії
25
Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії.
Ст.224-226

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla





Поурочно-тематичне планування з української літератури  для учнів 21 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)


27

Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр символістського твору. Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»).
Ст 236-239

28

Олександр  Олесь  (О.  Кандиба).  Коротко  про  життя  і творчість, світоглядні переконання митця.
Неоромантичні,  символістські                             тенденції          у                             творчості
(«З журбою радість обнялась...»).
Ст 240-244
29

«Чари ночі» перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармонію людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).
Напам’ять поезію «Чари ночі» ст 244-245




                                                                                                                                                     Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla



Поурочно-тематичне планування з української літератури  для учнів 24 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
49

РЗМ№1 ( письмово) Контрольна робота №2 ( твір) ст85(завд 2)

50

Валер’ян Підмогильний «Місто» Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в ньому, інтерпретовані на національному матеріалі. Зображення «цілісної» людини: в єдності біологічного, духовного, соціального.

Ст 93-96,роман «Місто»
51
Образ українського інтелігента Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру, проблеми ствердження в міському середовищі. Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. ТЛ: урбаністичний роман.
 Ст.88-91

Українська література (Авраменко) 11 клас-https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

·                                                                                                                                40
·                   1
·                   2
·                   3
·                   4
·                   5



Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 20 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
25
Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Правила ведення суперечки
§59-60 впр7
26
Теза й аргументи
§60-61 впр7
27
РМ. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості (за вибором учителя)
 Написати есе за змістом народного прислів’я (за вибором)
Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 21 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
28
Контрольний диктант. Контрольне аудіювання.
Впр6 ст 182-183
29
Полемічні прийоми
§63-64 впр-6
30
Мистецтво відповідати на запитання.
§63-64 впр-7
Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 24 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)

49
Прикметники, що перейшли в іменники.
§9-10 впр-4

50
Числівник.
§11 впр5,7

51
Складні випадки узгодження й відмінювання числівника.
§12-13 впр5.7
52
Дієслово, дієслівні форми.
§15 впр5,6

Українська мова (Авраменко) 11 клас-https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html

Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 10 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)

29
Контрольна робота №2. Орфоепічна норма (тест)
Впр5 ст.73-74.впр5 ст78-79 впр5 ст.83.

Орфографічна норма
30
Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи української орфографії .Ненаголошені е, и в корені слова. Апостроф.
§ 28. впр7 §29 впр7,6

 

Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html



Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 11 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
29
Контрольна робота №2. Орфоепічна норма (тест)
Впр5 ст.73-74.впр5 ст78-79 впр5 ст.83

Орфографічна норма
30
Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи української орфографії .Ненаголошені е, и в корені слова. Апостроф.
§ 28. впр7 §29 впр7,6

31
Контрольне есе на тему “Наголос – душа клова” (або на іншу тему, визначену вчителем)
Написати есе на тему


Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html



Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 13 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)


32
Позначення м’якості приголосних
§30 впр 7
33
Чергування голосних і приголосних звуків. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення
§31 впр5,7
34
Спрощення приголосних
§32 впр 6,7

Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html

Поурочно-тематичне планування з української літератури  для учнів 10 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
·                    
·                    

29
Роль І. Франка у розвитку драматургії й театру Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність.
Ст. 76-110 (повторити)
30
Контрольна робота 3. Творчість І. Франка (тестування).

·                   ь

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html

·                    
·                    
·                   ККонтрольна робота за тврочістю І.Франка                             
·                   4
·                                   І рівень                                              
·         1. Правильним є твердження...
·         А І. Франко народився у Львові;
·         Б перша збірка поета називалася „Балади і розкази”;
·         В І. Франко був двічі заарештований;
·         Г І. Франко став засновником журналу „Русалка Дністровая”.
·         2. Початок літературної діяльності Франка припадає на...
·         А дитячі роки;
·         Б роки навчання в гімназії;
·         В університетські роки;
·         Г початок ХХ століття.
·         3. Уособленням образу „вічного революціонера” у поезії „Гімн” є усі зазначені поняття, окрім...
·         А думка;
·         Б воля;
·         В честь;
·         Г наука.
·         4. Жанр збірки „Зів'яле листя” автор визначав як...
·         А ліричний щоденник;
·         Б лірична трагедія;
·         В драма серця;
·         Г лірична драма.
·         5. Серед жінок, оспіваних у збірці „Зів'яле листя”, немає...
·         А Ольги Рошкевич;
·         Б Ольги Хоружинської;
·         В Целіни Жуковської;
·         Г Юзефи Дзвонковської.
·         6. Віршовий розмір поезії „Гімн” („Вічний революціонер”)...
·         А ямб;
·         Б хорей;
·         В дактиль;
·         Г анапест.
·         7. Заспівом до збірки „З вершин і низин” стала поезія...
·         А „Каменярі”;
·         Б „Гімн”;
·         В „Гримить”;
·         Г „Декадент”.
·         8. Слова „Я є мужик, пролог, не епілог” взяті із твору...
·         А „Гімн”;
·         Б „Сікстинська мадонна”;
·         В „Легенда про вічне життя”;
·         Г „Декадент”.
·         9. Строфічна будова прологу до поеми „Мойсей”...
·         А сонет;
·         Б терцина;
·         В білий вірш;
·         Г катрен.
·         10. Серед порушених у поемі „Мойсей”...
·         А історичний шлях надії;
·         Б особистість і її роль в історії;
·         В роль поета і поезії у житті суспільства;
·         Г пробудження національної свідомості.
·         11. Трагедія Мойсея полягає в...
·         А нерозумінні його людей;
·         Б слабкості духу;
·         В старості;
·         Г підступних ворогах.
·         12. Співом, „тугою повитим”, та повним віри, І. Франко називає...
·         А поему „Мойсей”;
·         Б поезію „Гімн”;
·         В поезію „Чого являєшся мені у сні.”;
·         Г драму „Украдене щастя”.
·         ІІ варіант
·         4. Неправильним є твердження...
·         А І. Франко навчався в Чернівецькому університеті;
·         Б І. Франко був представлений для здобуття Нобелівської премії;
·         В І. Франко рано залишився сиротою і виховувався в тітки;
·         Г І. Франко написав про Шевченка: „Він був сином мужика — і став володарем у царстві духа”.
·         5. Збірка „З вершин і низин” складається з...
·         А розділів;
·         Б книг;
·         В циклів;
·         Г „жмутків”.
·         6. Основне місце в збірці „З вершин і низин” посідає лірика...
·         А громадянська;
·         Б філософська;
·         В пейзажна;
·         Г медитативна.
·         7. Основна тема збірки „Зів'яле листя”...
·         А психологічно-особистісна;
·         Б історична;
·         В філософська;
·         Г краса природи.
·         8. Віршовий розмір уривка...
·         Сорок літ проблукавши, Мойсей
·         По арабській пустині,
·         Наблизився з народом своїм
·         О межу к Палестині.
·         А Дактиль;
·         Б амфібрахій;
·         В анапест;
·         Г хорей.
·         9. Поетичним кредом І. Франка вважають твір...
·         А „Гімн”;
·         Б „Каменярі”;
·         В „Декадент”;
·         Г „Тричі мені являлася любов”.
·         10. Популярними народними піснями стали вірші Франка, крім...
·         А „Чого являєшся мені у сні?.. ”
·         Б „Червона калино, чого в лузі гнешся.”
·         В „Ой, ти, дівчино, з горіха зерня.”
·         Г „Тричі мені являлася любов...”
·         11. Поема „Мойсей” складається з...
·         А 20 частин і епілога;
·         Б 20 частин і пролога;
·         В 20 частин, вступу і епілога;
·         Г 20 пісень (розділів) і пролога.
·         12. Тема прологу до прологу „Мойсей”...
·         А роздуми над долею рідного краю, поневоленого сусідніми державами;
·         Б історія біблійного пророка Мойсея;
·         В роздуми над власною долею;
·         Г заклик до боротьби.
·         13. Збірний образ злого духа, що гальмує людську діяльність і творчість, у поемі „Мойсей” має ім'я...
·         А Авірон;
·         Б Датан;
·         В Азазель;
·         Г Єгошуа.
·         14. Єгова в поемі карає Мойсея за...
·         А відступництво;
·         Б зраду;
·         В зневіру;
·         Г лицемірство.
·         15. Щоб показати, яким має бути справжній народний обранець, Франко вводить у поему „Мойсей” біблійну легенду про...
·         А царя Сломона;
·         Б неопалиму купину;
·         В злочин Каїна;
·         Г терен.
·         II рівень
·         Дати коротку відповідь на запитання.
·         Ø Протягом скількох років І. Франко створював збірку „Зів'яле листя”?
·         Ø Яким є головний герой, що об'єднує всі поезії „Зів'яле листя”?
·         Ø Якими образними засобами створено портрет коханої дівчини в поезіях „Ой ти, дівчино, з горіха зерня” і „Чого являєшся мені у сні”?
·         Ø Чому вступ до поеми „Мойсей” називають „другим „Заповітом”?
·         Ø Як у поемі „Мойсей” вирішено проблему „вождь і народ”?
·         III рівень
·         Написати твір-мініатюру на одну із тем.
·         1) „Мої роздуми над творчістю І. Франка”.
·         2) „Чого вчить нас життєвий подвиг І. Франка?”.





Поурочно-тематичне планування з української літератури  для учнів 11 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)


27
ЗМ (у). Дискусія «Хто винуватий у трагедії Мойсея?»
Алегоричність    образу    Мойсея.    Засоби    художнього увиразнення в тексті.
дати письмову відповідь на запитання: «Хто винуватий у трагедії Мойсея?»


28
Проза  І.   Франка  (ідеї,   проблеми).             Художні      шукання прозаїка. Франко й український модернізм.
Новела   «Сойчине  крило»  –               жіноча       доля       в   новітній інтерпретації. Образ героя-адресата уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели.
ТЛ: поняття про модернізм.
зміст новели «Сойчине  крило», у чому гуманізм новели (письмово),що таке модернізм? 

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html








29
Роль І. Франка у розвитку драматургії й театру Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність.
Ст. 76-110 (повторити)

30
Контрольна робота 3. Творчість І. Франка (тестування).
Проза І.Дрозда

31
Урок  літератури  рідного  краю 1. Літературні персоналії територіальної громади (проза).

·                   ь

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html

·                    
·                    
·                   ККонтрольна робота за тврочістю І.Франка                              
·                   4
·                                   І рівень                                              
·         1. Правильним є твердження...
·         А І. Франко народився у Львові;
·         Б перша збірка поета називалася „Балади і розкази”;
·         В І. Франко був двічі заарештований;
·         Г І. Франко став засновником журналу „Русалка Дністровая”.
·         2. Початок літературної діяльності Франка припадає на...
·         А дитячі роки;
·         Б роки навчання в гімназії;
·         В університетські роки;
·         Г початок ХХ століття.
·         3. Уособленням образу „вічного революціонера” у поезії „Гімн” є усі зазначені поняття, окрім...
·         А думка;
·         Б воля;
·         В честь;
·         Г наука.
·         4. Жанр збірки „Зів'яле листя” автор визначав як...
·         А ліричний щоденник;
·         Б лірична трагедія;
·         В драма серця;
·         Г лірична драма.
·         5. Серед жінок, оспіваних у збірці „Зів'яле листя”, немає...
·         А Ольги Рошкевич;
·         Б Ольги Хоружинської;
·         В Целіни Жуковської;
·         Г Юзефи Дзвонковської.
·         6. Віршовий розмір поезії „Гімн” („Вічний революціонер”)...
·         А ямб;
·         Б хорей;
·         В дактиль;
·         Г анапест.
·         7. Заспівом до збірки „З вершин і низин” стала поезія...
·         А „Каменярі”;
·         Б „Гімн”;
·         В „Гримить”;
·         Г „Декадент”.
·         8. Слова „Я є мужик, пролог, не епілог” взяті із твору...
·         А „Гімн”;
·         Б „Сікстинська мадонна”;
·         В „Легенда про вічне життя”;
·         Г „Декадент”.
·         9. Строфічна будова прологу до поеми „Мойсей”...
·         А сонет;
·         Б терцина;
·         В білий вірш;
·         Г катрен.
·         10. Серед порушених у поемі „Мойсей”...
·         А історичний шлях надії;
·         Б особистість і її роль в історії;
·         В роль поета і поезії у житті суспільства;
·         Г пробудження національної свідомості.
·         11. Трагедія Мойсея полягає в...
·         А нерозумінні його людей;
·         Б слабкості духу;
·         В старості;
·         Г підступних ворогах.
·         12. Співом, „тугою повитим”, та повним віри, І. Франко називає...
·         А поему „Мойсей”;
·         Б поезію „Гімн”;
·         В поезію „Чого являєшся мені у сні.”;
·         Г драму „Украдене щастя”.
·         ІІ варіант
·         4. Неправильним є твердження...
·         А І. Франко навчався в Чернівецькому університеті;
·         Б І. Франко був представлений для здобуття Нобелівської премії;
·         В І. Франко рано залишився сиротою і виховувався в тітки;
·         Г І. Франко написав про Шевченка: „Він був сином мужика — і став володарем у царстві духа”.
·         5. Збірка „З вершин і низин” складається з...
·         А розділів;
·         Б книг;
·         В циклів;
·         Г „жмутків”.
·         6. Основне місце в збірці „З вершин і низин” посідає лірика...
·         А громадянська;
·         Б філософська;
·         В пейзажна;
·         Г медитативна.
·         7. Основна тема збірки „Зів'яле листя”...
·         А психологічно-особистісна;
·         Б історична;
·         В філософська;
·         Г краса природи.
·         8. Віршовий розмір уривка...
·         Сорок літ проблукавши, Мойсей
·         По арабській пустині,
·         Наблизився з народом своїм
·         О межу к Палестині.
·         А Дактиль;
·         Б амфібрахій;
·         В анапест;
·         Г хорей.
·         9. Поетичним кредом І. Франка вважають твір...
·         А „Гімн”;
·         Б „Каменярі”;
·         В „Декадент”;
·         Г „Тричі мені являлася любов”.
·         10. Популярними народними піснями стали вірші Франка, крім...
·         А „Чого являєшся мені у сні?.. ”
·         Б „Червона калино, чого в лузі гнешся.”
·         В „Ой, ти, дівчино, з горіха зерня.”
·         Г „Тричі мені являлася любов...”
·         11. Поема „Мойсей” складається з...
·         А 20 частин і епілога;
·         Б 20 частин і пролога;
·         В 20 частин, вступу і епілога;
·         Г 20 пісень (розділів) і пролога.
·         12. Тема прологу до прологу „Мойсей”...
·         А роздуми над долею рідного краю, поневоленого сусідніми державами;
·         Б історія біблійного пророка Мойсея;
·         В роздуми над власною долею;
·         Г заклик до боротьби.
·         13. Збірний образ злого духа, що гальмує людську діяльність і творчість, у поемі „Мойсей” має ім'я...
·         А Авірон;
·         Б Датан;
·         В Азазель;
·         Г Єгошуа.
·         14. Єгова в поемі карає Мойсея за...
·         А відступництво;
·         Б зраду;
·         В зневіру;
·         Г лицемірство.
·         15. Щоб показати, яким має бути справжній народний обранець, Франко вводить у поему „Мойсей” біблійну легенду про...
·         А царя Сломона;
·         Б неопалиму купину;
·         В злочин Каїна;
·         Г терен.
·         II рівень
·         Дати коротку відповідь на запитання.
·         Ø Протягом скількох років І. Франко створював збірку „Зів'яле листя”?
·         Ø Яким є головний герой, що об'єднує всі поезії „Зів'яле листя”?
·         Ø Якими образними засобами створено портрет коханої дівчини в поезіях „Ой ти, дівчино, з горіха зерня” і „Чого являєшся мені у сні”?
·         Ø Чому вступ до поеми „Мойсей” називають „другим „Заповітом”?
·         Ø Як у поемі „Мойсей” вирішено проблему „вождь і народ”?
·         III рівень
·         Написати твір-мініатюру на одну із тем.
·         1) „Мої роздуми над творчістю І. Франка”.
·         2) „Чого вчить нас життєвий подвиг І. Франка?”.






Поурочно-тематичне планування з української літератури  для учнів 20 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)

24
Символічність образів Мавки і дядька Лева уособлення духовності і краси. Мати Лукаша й Килина антиподи головної героїні Мавки. Симбіоз високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша. Природа і людина у творі.
 Ст.226-228,виписати цитати  до характеристики образів героїв драми-феєрії
25
Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії.
Ст.224-226

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla





Поурочно-тематичне планування з української літератури  для учнів 21 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)


27

Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр символістського твору. Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»).
Ст 236-239

28

Олександр  Олесь  (О.  Кандиба).  Коротко  про  життя  і творчість, світоглядні переконання митця.
Неоромантичні,  символістські                             тенденції          у                             творчості
(«З журбою радість обнялась...»).
Ст 240-244
29

«Чари ночі» перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармонію людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).
Напам’ять поезію «Чари ночі» ст 244-245




                                                                                                                                                     Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla



Поурочно-тематичне планування з української літератури  для учнів 24 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
49

РЗМ№1 ( письмово) Контрольна робота №2 ( твір) ст85(завд 2)

50

Валер’ян Підмогильний «Місто» Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в ньому, інтерпретовані на національному матеріалі. Зображення «цілісної» людини: в єдності біологічного, духовного, соціального.

Ст 93-96,роман «Місто»
51
Образ українського інтелігента Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру, проблеми ствердження в міському середовищі. Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. ТЛ: урбаністичний роман.
 Ст.88-91

Українська література (Авраменко) 11 клас-https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

·                                                                                                                                40
·                   1
·                   2
·                   3
·                   4
·                   5



Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 20 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
25
Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Правила ведення суперечки
§59-60 впр7
26
Теза й аргументи
§60-61 впр7
27
РМ. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості (за вибором учителя)
 Написати есе за змістом народного прислів’я (за вибором)
Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 21 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
28
Контрольний диктант. Контрольне аудіювання.
Впр6 ст 182-183
29
Полемічні прийоми
§63-64 впр-6
30
Мистецтво відповідати на запитання.
§63-64 впр-7
Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з української мови для учнів 24 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)

49
Прикметники, що перейшли в іменники.
§9-10 впр-4

50
Числівник.
§11 впр5,7

51
Складні випадки узгодження й відмінювання числівника.
§12-13 впр5.7
52
Дієслово, дієслівні форми.
§15 впр5,6

Українська мова (Авраменко) 11 клас-https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу