Поурочно-тематичне
планування з української мови для учнів 10 групи
(на період карантину
з 06.04.20-25.04.20)
29
|
Контрольна робота №2. Орфоепічна норма (тест)
|
Впр5
ст.73-74.впр5 ст78-79 впр5 ст.83.
|
|
Орфографічна
норма
|
|||
30
|
Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи
української орфографії .Ненаголошені е,
и в корені слова. Апостроф.
|
§ 28.
впр7 §29
впр7,6
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне
планування з української мови для учнів 11 групи
(на період карантину
з 06.04.20-25.04.20)
29
|
Контрольна робота №2. Орфоепічна норма (тест)
|
Впр5 ст.73-74.впр5 ст78-79 впр5 ст.83
|
|
Орфографічна
норма
|
|||
30
|
Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи
української орфографії .Ненаголошені е,
и в корені слова. Апостроф.
|
§ 28. впр7 §29 впр7,6
|
|
31
|
Контрольне есе на тему “Наголос – душа
клова” (або на іншу тему, визначену вчителем)
|
Написати есе на тему
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне
планування з української мови для учнів 13 групи
(на період карантину
з 06.04.20-25.04.20)
32
|
Позначення м’якості приголосних
|
§30 впр 7
|
33
|
Чергування голосних і приголосних звуків.
Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення
|
§31 впр5,7
|
34
|
Спрощення приголосних
|
§32 впр 6,7
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з української літератури для учнів 10 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
·
·
29
|
Роль І. Франка
у розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність.
|
Ст. 76-110 (повторити)
|
30
|
Контрольна робота
3. Творчість І. Франка (тестування).
|
|
·
ь
Українська література (Авраменко, Пахаренко)
10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
·
·
·
ККонтрольна робота за тврочістю І.Франка
·
І рівень
·
1. Правильним є твердження...
·
А І. Франко народився у Львові;
·
Б
перша збірка поета називалася „Балади і розкази”;
·
В І. Франко був двічі заарештований;
·
Г І. Франко став засновником журналу „Русалка Дністровая”.
·
2. Початок літературної діяльності Франка припадає на...
·
А дитячі роки;
·
Б
роки навчання в гімназії;
·
В університетські роки;
·
Г початок ХХ століття.
·
3. Уособленням образу „вічного революціонера” у поезії „Гімн” є
усі зазначені поняття, окрім...
·
А думка;
·
Б воля;
·
В
честь;
·
Г наука.
·
4. Жанр збірки „Зів'яле листя” автор визначав як...
·
А ліричний щоденник;
·
Б лірична трагедія;
·
В драма серця;
·
Г
лірична драма.
·
5. Серед жінок, оспіваних у збірці „Зів'яле листя”, немає...
·
А Ольги Рошкевич;
·
Б
Ольги Хоружинської;
·
В Целіни Жуковської;
·
Г Юзефи Дзвонковської.
·
6. Віршовий розмір поезії „Гімн” („Вічний революціонер”)...
·
А ямб;
·
Б
хорей;
·
В дактиль;
·
Г анапест.
·
7. Заспівом до збірки „З вершин і низин” стала поезія...
·
А „Каменярі”;
·
Б
„Гімн”;
·
В „Гримить”;
·
Г „Декадент”.
·
8. Слова „Я є мужик, пролог, не епілог” взяті із твору...
·
А „Гімн”;
·
Б „Сікстинська мадонна”;
·
В „Легенда про вічне життя”;
·
Г
„Декадент”.
·
9. Строфічна будова прологу до поеми „Мойсей”...
·
А сонет;
·
Б
терцина;
·
В білий вірш;
·
Г катрен.
·
10. Серед порушених у поемі „Мойсей”...
·
А історичний шлях надії;
·
Б особистість і її роль в історії;
·
В
роль поета і поезії у житті суспільства;
·
Г пробудження національної свідомості.
·
11. Трагедія Мойсея полягає в...
·
А
нерозумінні його людей;
·
Б слабкості духу;
·
В старості;
·
Г підступних ворогах.
·
12. Співом, „тугою повитим”, та повним віри, І. Франко називає...
·
А
поему „Мойсей”;
·
Б поезію „Гімн”;
·
В поезію „Чого являєшся мені у сні.”;
·
Г драму „Украдене щастя”.
·
ІІ
варіант
·
4. Неправильним є твердження...
·
А І. Франко навчався в Чернівецькому університеті;
·
Б І. Франко був представлений для здобуття Нобелівської премії;
·
В
І. Франко рано залишився сиротою і виховувався в тітки;
·
Г І. Франко написав про Шевченка: „Він був сином мужика — і став
володарем у царстві духа”.
·
5. Збірка „З вершин і низин” складається з...
·
А розділів;
·
Б книг;
·
В
циклів;
·
Г „жмутків”.
·
6. Основне місце в збірці „З вершин і низин” посідає лірика...
·
А
громадянська;
·
Б філософська;
·
В пейзажна;
·
Г медитативна.
·
7. Основна тема збірки „Зів'яле листя”...
·
А
психологічно-особистісна;
·
Б історична;
·
В філософська;
·
Г краса природи.
·
8. Віршовий розмір уривка...
·
Сорок
літ проблукавши, Мойсей
·
По
арабській пустині,
·
Наблизився
з народом своїм
·
О
межу к Палестині.
·
А Дактиль;
·
Б амфібрахій;
·
В
анапест;
·
Г хорей.
·
9. Поетичним кредом І. Франка вважають твір...
·
А „Гімн”;
·
Б „Каменярі”;
·
В „Декадент”;
·
Г
„Тричі мені являлася любов”.
·
10. Популярними народними піснями стали вірші Франка, крім...
·
А „Чого являєшся мені у сні?.. ”
·
Б „Червона калино, чого в лузі гнешся.”
·
В „Ой, ти, дівчино, з горіха зерня.”
·
Г
„Тричі мені являлася любов...”
·
11. Поема „Мойсей” складається з...
·
А 20 частин і епілога;
·
Б 20 частин і пролога;
·
В 20 частин, вступу і епілога;
·
Г
20 пісень (розділів) і пролога.
·
12. Тема прологу до прологу „Мойсей”...
·
А
роздуми над долею рідного краю, поневоленого сусідніми державами;
·
Б історія біблійного пророка Мойсея;
·
В роздуми над власною долею;
·
Г заклик до боротьби.
·
13. Збірний образ злого духа, що гальмує людську діяльність і
творчість, у поемі „Мойсей” має ім'я...
·
А Авірон;
·
Б Датан;
·
В Азазель;
·
Г
Єгошуа.
·
14. Єгова в поемі карає Мойсея за...
·
А відступництво;
·
Б зраду;
·
В
зневіру;
·
Г лицемірство.
·
15. Щоб показати, яким має бути справжній народний обранець,
Франко вводить у поему „Мойсей” біблійну легенду про...
·
А царя Сломона;
·
Б неопалиму купину;
·
В злочин Каїна;
·
Г
терен.
·
II
рівень
·
Дати коротку відповідь на запитання.
·
Ø Протягом скількох років І. Франко створював збірку „Зів'яле
листя”?
·
Ø Яким є головний герой, що об'єднує всі поезії „Зів'яле листя”?
·
Ø Якими образними засобами створено портрет коханої дівчини в
поезіях „Ой ти, дівчино, з горіха зерня” і „Чого являєшся мені у сні”?
·
Ø Чому вступ до поеми „Мойсей” називають „другим „Заповітом”?
·
Ø Як у поемі „Мойсей” вирішено проблему „вождь і народ”?
·
III
рівень
·
Написати твір-мініатюру на одну із тем.
·
1) „Мої роздуми над творчістю І. Франка”.
·
2) „Чого вчить нас життєвий подвиг І. Франка?”.
Поурочно-тематичне планування з української літератури
для учнів 11 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
27
|
ЗМ (у). Дискусія «Хто винуватий у
трагедії Мойсея?»
Алегоричність образу Мойсея. Засоби художнього увиразнення в тексті.
|
дати
письмову відповідь на запитання: «Хто
винуватий у трагедії Мойсея?»
|
28
|
Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм.
Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя-адресата
– уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели.
ТЛ: поняття про модернізм.
|
зміст
новели «Сойчине крило», у
чому гуманізм новели (письмово),що таке модернізм?
|
Українська література (Авраменко, Пахаренко)
10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
29
|
Роль І. Франка
у розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність.
|
Ст. 76-110 (повторити)
|
||
30
|
Контрольна робота
3. Творчість І. Франка (тестування).
|
Проза І.Дрозда
|
||
31
|
Урок літератури рідного краю 1. Літературні персоналії територіальної громади (проза).
|
|
||
·
ь
Українська література (Авраменко, Пахаренко)
10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
·
·
·
ККонтрольна робота за тврочістю І.Франка
·
І рівень
·
1. Правильним є твердження...
·
А І. Франко народився у Львові;
·
Б
перша збірка поета називалася „Балади і розкази”;
·
В І. Франко був двічі заарештований;
·
Г І. Франко став засновником журналу „Русалка Дністровая”.
·
2. Початок літературної діяльності Франка припадає на...
·
А дитячі роки;
·
Б
роки навчання в гімназії;
·
В університетські роки;
·
Г початок ХХ століття.
·
3. Уособленням образу „вічного революціонера” у поезії „Гімн” є
усі зазначені поняття, окрім...
·
А думка;
·
Б воля;
·
В
честь;
·
Г наука.
·
4. Жанр збірки „Зів'яле листя” автор визначав як...
·
А ліричний щоденник;
·
Б лірична трагедія;
·
В драма серця;
·
Г
лірична драма.
·
5. Серед жінок, оспіваних у збірці „Зів'яле листя”, немає...
·
А Ольги Рошкевич;
·
Б
Ольги Хоружинської;
·
В Целіни Жуковської;
·
Г Юзефи Дзвонковської.
·
6. Віршовий розмір поезії „Гімн” („Вічний революціонер”)...
·
А ямб;
·
Б
хорей;
·
В дактиль;
·
Г анапест.
·
7. Заспівом до збірки „З вершин і низин” стала поезія...
·
А „Каменярі”;
·
Б
„Гімн”;
·
В „Гримить”;
·
Г „Декадент”.
·
8. Слова „Я є мужик, пролог, не епілог” взяті із твору...
·
А „Гімн”;
·
Б „Сікстинська мадонна”;
·
В „Легенда про вічне життя”;
·
Г
„Декадент”.
·
9. Строфічна будова прологу до поеми „Мойсей”...
·
А сонет;
·
Б
терцина;
·
В білий вірш;
·
Г катрен.
·
10. Серед порушених у поемі „Мойсей”...
·
А історичний шлях надії;
·
Б особистість і її роль в історії;
·
В
роль поета і поезії у житті суспільства;
·
Г пробудження національної свідомості.
·
11. Трагедія Мойсея полягає в...
·
А
нерозумінні його людей;
·
Б слабкості духу;
·
В старості;
·
Г підступних ворогах.
·
12. Співом, „тугою повитим”, та повним віри, І. Франко називає...
·
А
поему „Мойсей”;
·
Б поезію „Гімн”;
·
В поезію „Чого являєшся мені у сні.”;
·
Г драму „Украдене щастя”.
·
ІІ
варіант
·
4. Неправильним є твердження...
·
А І. Франко навчався в Чернівецькому університеті;
·
Б І. Франко був представлений для здобуття Нобелівської премії;
·
В
І. Франко рано залишився сиротою і виховувався в тітки;
·
Г І. Франко написав про Шевченка: „Він був сином мужика — і став
володарем у царстві духа”.
·
5. Збірка „З вершин і низин” складається з...
·
А розділів;
·
Б книг;
·
В
циклів;
·
Г „жмутків”.
·
6. Основне місце в збірці „З вершин і низин” посідає лірика...
·
А
громадянська;
·
Б філософська;
·
В пейзажна;
·
Г медитативна.
·
7. Основна тема збірки „Зів'яле листя”...
·
А
психологічно-особистісна;
·
Б історична;
·
В філософська;
·
Г краса природи.
·
8. Віршовий розмір уривка...
·
Сорок
літ проблукавши, Мойсей
·
По
арабській пустині,
·
Наблизився
з народом своїм
·
О
межу к Палестині.
·
А Дактиль;
·
Б амфібрахій;
·
В
анапест;
·
Г хорей.
·
9. Поетичним кредом І. Франка вважають твір...
·
А „Гімн”;
·
Б „Каменярі”;
·
В „Декадент”;
·
Г
„Тричі мені являлася любов”.
·
10. Популярними народними піснями стали вірші Франка, крім...
·
А „Чого являєшся мені у сні?.. ”
·
Б „Червона калино, чого в лузі гнешся.”
·
В „Ой, ти, дівчино, з горіха зерня.”
·
Г
„Тричі мені являлася любов...”
·
11. Поема „Мойсей” складається з...
·
А 20 частин і епілога;
·
Б 20 частин і пролога;
·
В 20 частин, вступу і епілога;
·
Г
20 пісень (розділів) і пролога.
·
12. Тема прологу до прологу „Мойсей”...
·
А
роздуми над долею рідного краю, поневоленого сусідніми державами;
·
Б історія біблійного пророка Мойсея;
·
В роздуми над власною долею;
·
Г заклик до боротьби.
·
13. Збірний образ злого духа, що гальмує людську діяльність і
творчість, у поемі „Мойсей” має ім'я...
·
А Авірон;
·
Б Датан;
·
В Азазель;
·
Г
Єгошуа.
·
14. Єгова в поемі карає Мойсея за...
·
А відступництво;
·
Б зраду;
·
В
зневіру;
·
Г лицемірство.
·
15. Щоб показати, яким має бути справжній народний обранець,
Франко вводить у поему „Мойсей” біблійну легенду про...
·
А царя Сломона;
·
Б неопалиму купину;
·
В злочин Каїна;
·
Г
терен.
·
II
рівень
·
Дати коротку відповідь на запитання.
·
Ø Протягом скількох років І. Франко створював збірку „Зів'яле
листя”?
·
Ø Яким є головний герой, що об'єднує всі поезії „Зів'яле листя”?
·
Ø Якими образними засобами створено портрет коханої дівчини в
поезіях „Ой ти, дівчино, з горіха зерня” і „Чого являєшся мені у сні”?
·
Ø Чому вступ до поеми „Мойсей” називають „другим „Заповітом”?
·
Ø Як у поемі „Мойсей” вирішено проблему „вождь і народ”?
·
III
рівень
·
Написати твір-мініатюру на одну із тем.
·
1) „Мої роздуми над творчістю І. Франка”.
·
2) „Чого вчить нас життєвий подвиг І. Франка?”.
Поурочно-тематичне планування з української літератури для учнів 20 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
24
|
Символічність образів
Мавки і дядька Лева − уособлення духовності
і краси. Мати Лукаша й Килина − антиподи головної героїні Мавки. Симбіоз високої
духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша.
Природа і людина
у творі.
|
Ст.226-228,виписати
цитати до характеристики образів
героїв драми-феєрії
|
25
|
Неоромантичне ствердження духовної сутності
людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості,
дійсністю і мрією. Почуття
кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих
сил людини. Художні особливості драми-феєрії.
|
Ст.224-226
|
Українська
література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla
Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 21
групи
(на період карантину
з 06.04.20-25.04.20)
27
|
|
Узагальнено-ідеалізований жіночий образ
як сюжетний центр символістського твору. Мотив
самотності людини. Згадка про революцію як данина
естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»).
|
Ст 236-239
|
|
|||
28
|
|
Олександр Олесь (О.
Кандиба).
Коротко
про
життя і творчість, світоглядні переконання митця.
Неоромантичні, символістські тенденції у творчості
(«З журбою радість
обнялась...»).
|
Ст 240-244
|
29
|
|
«Чари ночі» – перлина
інтимної лірики української поезії. Мотив
краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармонію людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій. Експресивне висловлювання
патріотичних почуттів
(«О слово рідне! Орле скутий!..»).
|
Напам’ять поезію «Чари
ночі» ст 244-245
|
Українська
література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla
Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 24
групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
49
|
|
РЗМ№1 ( письмово) Контрольна робота №2 ( твір) ст85(завд 2)
|
||
50
|
Валер’ян Підмогильний «Місто» Життєвий
шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози,
перекладач. Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в
ньому, інтерпретовані на національному матеріалі. Зображення «цілісної»
людини: в єдності біологічного, духовного, соціального.
|
Ст 93-96,роман «Місто»
|
||
51
|
Образ українського інтелігента
Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру, проблеми
ствердження в міському середовищі. Морально-етичні колізії твору. Жіночі
образи в ньому. ТЛ: урбаністичний
роман.
|
Ст.88-91
|
||
Українська
література (Авраменко) 11 клас-https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
·
40
·
1
·
2
·
3
·
4
·
5
Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 20 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
25
|
Суперечка як вид комунікації. Різновиди
суперечки. Правила ведення суперечки
|
§59-60 впр7
|
26
|
Теза й аргументи
|
§60-61 впр7
|
27
|
РМ. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості (за вибором учителя)
|
Написати есе за змістом народного прислів’я
(за вибором)
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 21 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
28
|
Контрольний
диктант. Контрольне аудіювання.
|
Впр6 ст 182-183
|
29
|
Полемічні прийоми
|
§63-64 впр-6
|
30
|
Мистецтво відповідати на запитання.
|
§63-64 впр-7
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 24 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
49
|
Прикметники, що перейшли в іменники.
|
§9-10 впр-4
|
|||
50
|
Числівник.
|
§11 впр5,7
|
|||
51
|
Складні випадки узгодження й відмінювання
числівника.
|
§12-13 впр5.7
|
|||
52
|
Дієслово, дієслівні форми.
|
§15 впр5,6
|
|||
Українська
мова (Авраменко) 11 клас-https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне
планування з української мови для учнів 10 групи
(на період карантину
з 06.04.20-25.04.20)
29
|
Контрольна робота №2. Орфоепічна норма (тест)
|
Впр5
ст.73-74.впр5 ст78-79 впр5 ст.83.
|
|
Орфографічна
норма
|
|||
30
|
Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи
української орфографії .Ненаголошені е,
и в корені слова. Апостроф.
|
§ 28.
впр7 §29
впр7,6
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне
планування з української мови для учнів 11 групи
(на період карантину
з 06.04.20-25.04.20)
29
|
Контрольна робота №2. Орфоепічна норма (тест)
|
Впр5 ст.73-74.впр5 ст78-79 впр5 ст.83
|
|
Орфографічна
норма
|
|||
30
|
Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи
української орфографії .Ненаголошені е,
и в корені слова. Апостроф.
|
§ 28. впр7 §29 впр7,6
|
|
31
|
Контрольне есе на тему “Наголос – душа
клова” (або на іншу тему, визначену вчителем)
|
Написати есе на тему
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне
планування з української мови для учнів 13 групи
(на період карантину
з 06.04.20-25.04.20)
32
|
Позначення м’якості приголосних
|
§30 впр 7
|
33
|
Чергування голосних і приголосних звуків.
Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення
|
§31 впр5,7
|
34
|
Спрощення приголосних
|
§32 впр 6,7
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з української літератури для учнів 10 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
·
·
29
|
Роль І. Франка
у розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність.
|
Ст. 76-110 (повторити)
|
30
|
Контрольна робота
3. Творчість І. Франка (тестування).
|
|
·
ь
Українська література (Авраменко, Пахаренко)
10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
·
·
·
ККонтрольна робота за тврочістю І.Франка
·
І рівень
·
1. Правильним є твердження...
·
А І. Франко народився у Львові;
·
Б
перша збірка поета називалася „Балади і розкази”;
·
В І. Франко був двічі заарештований;
·
Г І. Франко став засновником журналу „Русалка Дністровая”.
·
2. Початок літературної діяльності Франка припадає на...
·
А дитячі роки;
·
Б
роки навчання в гімназії;
·
В університетські роки;
·
Г початок ХХ століття.
·
3. Уособленням образу „вічного революціонера” у поезії „Гімн” є
усі зазначені поняття, окрім...
·
А думка;
·
Б воля;
·
В
честь;
·
Г наука.
·
4. Жанр збірки „Зів'яле листя” автор визначав як...
·
А ліричний щоденник;
·
Б лірична трагедія;
·
В драма серця;
·
Г
лірична драма.
·
5. Серед жінок, оспіваних у збірці „Зів'яле листя”, немає...
·
А Ольги Рошкевич;
·
Б
Ольги Хоружинської;
·
В Целіни Жуковської;
·
Г Юзефи Дзвонковської.
·
6. Віршовий розмір поезії „Гімн” („Вічний революціонер”)...
·
А ямб;
·
Б
хорей;
·
В дактиль;
·
Г анапест.
·
7. Заспівом до збірки „З вершин і низин” стала поезія...
·
А „Каменярі”;
·
Б
„Гімн”;
·
В „Гримить”;
·
Г „Декадент”.
·
8. Слова „Я є мужик, пролог, не епілог” взяті із твору...
·
А „Гімн”;
·
Б „Сікстинська мадонна”;
·
В „Легенда про вічне життя”;
·
Г
„Декадент”.
·
9. Строфічна будова прологу до поеми „Мойсей”...
·
А сонет;
·
Б
терцина;
·
В білий вірш;
·
Г катрен.
·
10. Серед порушених у поемі „Мойсей”...
·
А історичний шлях надії;
·
Б особистість і її роль в історії;
·
В
роль поета і поезії у житті суспільства;
·
Г пробудження національної свідомості.
·
11. Трагедія Мойсея полягає в...
·
А
нерозумінні його людей;
·
Б слабкості духу;
·
В старості;
·
Г підступних ворогах.
·
12. Співом, „тугою повитим”, та повним віри, І. Франко називає...
·
А
поему „Мойсей”;
·
Б поезію „Гімн”;
·
В поезію „Чого являєшся мені у сні.”;
·
Г драму „Украдене щастя”.
·
ІІ
варіант
·
4. Неправильним є твердження...
·
А І. Франко навчався в Чернівецькому університеті;
·
Б І. Франко був представлений для здобуття Нобелівської премії;
·
В
І. Франко рано залишився сиротою і виховувався в тітки;
·
Г І. Франко написав про Шевченка: „Він був сином мужика — і став
володарем у царстві духа”.
·
5. Збірка „З вершин і низин” складається з...
·
А розділів;
·
Б книг;
·
В
циклів;
·
Г „жмутків”.
·
6. Основне місце в збірці „З вершин і низин” посідає лірика...
·
А
громадянська;
·
Б філософська;
·
В пейзажна;
·
Г медитативна.
·
7. Основна тема збірки „Зів'яле листя”...
·
А
психологічно-особистісна;
·
Б історична;
·
В філософська;
·
Г краса природи.
·
8. Віршовий розмір уривка...
·
Сорок
літ проблукавши, Мойсей
·
По
арабській пустині,
·
Наблизився
з народом своїм
·
О
межу к Палестині.
·
А Дактиль;
·
Б амфібрахій;
·
В
анапест;
·
Г хорей.
·
9. Поетичним кредом І. Франка вважають твір...
·
А „Гімн”;
·
Б „Каменярі”;
·
В „Декадент”;
·
Г
„Тричі мені являлася любов”.
·
10. Популярними народними піснями стали вірші Франка, крім...
·
А „Чого являєшся мені у сні?.. ”
·
Б „Червона калино, чого в лузі гнешся.”
·
В „Ой, ти, дівчино, з горіха зерня.”
·
Г
„Тричі мені являлася любов...”
·
11. Поема „Мойсей” складається з...
·
А 20 частин і епілога;
·
Б 20 частин і пролога;
·
В 20 частин, вступу і епілога;
·
Г
20 пісень (розділів) і пролога.
·
12. Тема прологу до прологу „Мойсей”...
·
А
роздуми над долею рідного краю, поневоленого сусідніми державами;
·
Б історія біблійного пророка Мойсея;
·
В роздуми над власною долею;
·
Г заклик до боротьби.
·
13. Збірний образ злого духа, що гальмує людську діяльність і
творчість, у поемі „Мойсей” має ім'я...
·
А Авірон;
·
Б Датан;
·
В Азазель;
·
Г
Єгошуа.
·
14. Єгова в поемі карає Мойсея за...
·
А відступництво;
·
Б зраду;
·
В
зневіру;
·
Г лицемірство.
·
15. Щоб показати, яким має бути справжній народний обранець,
Франко вводить у поему „Мойсей” біблійну легенду про...
·
А царя Сломона;
·
Б неопалиму купину;
·
В злочин Каїна;
·
Г
терен.
·
II
рівень
·
Дати коротку відповідь на запитання.
·
Ø Протягом скількох років І. Франко створював збірку „Зів'яле
листя”?
·
Ø Яким є головний герой, що об'єднує всі поезії „Зів'яле листя”?
·
Ø Якими образними засобами створено портрет коханої дівчини в
поезіях „Ой ти, дівчино, з горіха зерня” і „Чого являєшся мені у сні”?
·
Ø Чому вступ до поеми „Мойсей” називають „другим „Заповітом”?
·
Ø Як у поемі „Мойсей” вирішено проблему „вождь і народ”?
·
III
рівень
·
Написати твір-мініатюру на одну із тем.
·
1) „Мої роздуми над творчістю І. Франка”.
·
2) „Чого вчить нас життєвий подвиг І. Франка?”.
Поурочно-тематичне планування з української літератури
для учнів 11 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
27
|
ЗМ (у). Дискусія «Хто винуватий у
трагедії Мойсея?»
Алегоричність образу Мойсея. Засоби художнього увиразнення в тексті.
|
дати
письмову відповідь на запитання: «Хто
винуватий у трагедії Мойсея?»
|
28
|
Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм.
Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя-адресата
– уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели.
ТЛ: поняття про модернізм.
|
зміст
новели «Сойчине крило», у
чому гуманізм новели (письмово),що таке модернізм?
|
Українська література (Авраменко, Пахаренко)
10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
29
|
Роль І. Франка
у розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність.
|
Ст. 76-110 (повторити)
|
||
30
|
Контрольна робота
3. Творчість І. Франка (тестування).
|
Проза І.Дрозда
|
||
31
|
Урок літератури рідного краю 1. Літературні персоналії територіальної громади (проза).
|
|
||
·
ь
Українська література (Авраменко, Пахаренко)
10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
·
·
·
ККонтрольна робота за тврочістю І.Франка
·
І рівень
·
1. Правильним є твердження...
·
А І. Франко народився у Львові;
·
Б
перша збірка поета називалася „Балади і розкази”;
·
В І. Франко був двічі заарештований;
·
Г І. Франко став засновником журналу „Русалка Дністровая”.
·
2. Початок літературної діяльності Франка припадає на...
·
А дитячі роки;
·
Б
роки навчання в гімназії;
·
В університетські роки;
·
Г початок ХХ століття.
·
3. Уособленням образу „вічного революціонера” у поезії „Гімн” є
усі зазначені поняття, окрім...
·
А думка;
·
Б воля;
·
В
честь;
·
Г наука.
·
4. Жанр збірки „Зів'яле листя” автор визначав як...
·
А ліричний щоденник;
·
Б лірична трагедія;
·
В драма серця;
·
Г
лірична драма.
·
5. Серед жінок, оспіваних у збірці „Зів'яле листя”, немає...
·
А Ольги Рошкевич;
·
Б
Ольги Хоружинської;
·
В Целіни Жуковської;
·
Г Юзефи Дзвонковської.
·
6. Віршовий розмір поезії „Гімн” („Вічний революціонер”)...
·
А ямб;
·
Б
хорей;
·
В дактиль;
·
Г анапест.
·
7. Заспівом до збірки „З вершин і низин” стала поезія...
·
А „Каменярі”;
·
Б
„Гімн”;
·
В „Гримить”;
·
Г „Декадент”.
·
8. Слова „Я є мужик, пролог, не епілог” взяті із твору...
·
А „Гімн”;
·
Б „Сікстинська мадонна”;
·
В „Легенда про вічне життя”;
·
Г
„Декадент”.
·
9. Строфічна будова прологу до поеми „Мойсей”...
·
А сонет;
·
Б
терцина;
·
В білий вірш;
·
Г катрен.
·
10. Серед порушених у поемі „Мойсей”...
·
А історичний шлях надії;
·
Б особистість і її роль в історії;
·
В
роль поета і поезії у житті суспільства;
·
Г пробудження національної свідомості.
·
11. Трагедія Мойсея полягає в...
·
А
нерозумінні його людей;
·
Б слабкості духу;
·
В старості;
·
Г підступних ворогах.
·
12. Співом, „тугою повитим”, та повним віри, І. Франко називає...
·
А
поему „Мойсей”;
·
Б поезію „Гімн”;
·
В поезію „Чого являєшся мені у сні.”;
·
Г драму „Украдене щастя”.
·
ІІ
варіант
·
4. Неправильним є твердження...
·
А І. Франко навчався в Чернівецькому університеті;
·
Б І. Франко був представлений для здобуття Нобелівської премії;
·
В
І. Франко рано залишився сиротою і виховувався в тітки;
·
Г І. Франко написав про Шевченка: „Він був сином мужика — і став
володарем у царстві духа”.
·
5. Збірка „З вершин і низин” складається з...
·
А розділів;
·
Б книг;
·
В
циклів;
·
Г „жмутків”.
·
6. Основне місце в збірці „З вершин і низин” посідає лірика...
·
А
громадянська;
·
Б філософська;
·
В пейзажна;
·
Г медитативна.
·
7. Основна тема збірки „Зів'яле листя”...
·
А
психологічно-особистісна;
·
Б історична;
·
В філософська;
·
Г краса природи.
·
8. Віршовий розмір уривка...
·
Сорок
літ проблукавши, Мойсей
·
По
арабській пустині,
·
Наблизився
з народом своїм
·
О
межу к Палестині.
·
А Дактиль;
·
Б амфібрахій;
·
В
анапест;
·
Г хорей.
·
9. Поетичним кредом І. Франка вважають твір...
·
А „Гімн”;
·
Б „Каменярі”;
·
В „Декадент”;
·
Г
„Тричі мені являлася любов”.
·
10. Популярними народними піснями стали вірші Франка, крім...
·
А „Чого являєшся мені у сні?.. ”
·
Б „Червона калино, чого в лузі гнешся.”
·
В „Ой, ти, дівчино, з горіха зерня.”
·
Г
„Тричі мені являлася любов...”
·
11. Поема „Мойсей” складається з...
·
А 20 частин і епілога;
·
Б 20 частин і пролога;
·
В 20 частин, вступу і епілога;
·
Г
20 пісень (розділів) і пролога.
·
12. Тема прологу до прологу „Мойсей”...
·
А
роздуми над долею рідного краю, поневоленого сусідніми державами;
·
Б історія біблійного пророка Мойсея;
·
В роздуми над власною долею;
·
Г заклик до боротьби.
·
13. Збірний образ злого духа, що гальмує людську діяльність і
творчість, у поемі „Мойсей” має ім'я...
·
А Авірон;
·
Б Датан;
·
В Азазель;
·
Г
Єгошуа.
·
14. Єгова в поемі карає Мойсея за...
·
А відступництво;
·
Б зраду;
·
В
зневіру;
·
Г лицемірство.
·
15. Щоб показати, яким має бути справжній народний обранець,
Франко вводить у поему „Мойсей” біблійну легенду про...
·
А царя Сломона;
·
Б неопалиму купину;
·
В злочин Каїна;
·
Г
терен.
·
II
рівень
·
Дати коротку відповідь на запитання.
·
Ø Протягом скількох років І. Франко створював збірку „Зів'яле
листя”?
·
Ø Яким є головний герой, що об'єднує всі поезії „Зів'яле листя”?
·
Ø Якими образними засобами створено портрет коханої дівчини в
поезіях „Ой ти, дівчино, з горіха зерня” і „Чого являєшся мені у сні”?
·
Ø Чому вступ до поеми „Мойсей” називають „другим „Заповітом”?
·
Ø Як у поемі „Мойсей” вирішено проблему „вождь і народ”?
·
III
рівень
·
Написати твір-мініатюру на одну із тем.
·
1) „Мої роздуми над творчістю І. Франка”.
·
2) „Чого вчить нас життєвий подвиг І. Франка?”.
Поурочно-тематичне планування з української літератури для учнів 20 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
24
|
Символічність образів
Мавки і дядька Лева − уособлення духовності
і краси. Мати Лукаша й Килина − антиподи головної героїні Мавки. Симбіоз високої
духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша.
Природа і людина
у творі.
|
Ст.226-228,виписати
цитати до характеристики образів
героїв драми-феєрії
|
25
|
Неоромантичне ствердження духовної сутності
людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості,
дійсністю і мрією. Почуття
кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих
сил людини. Художні особливості драми-феєрії.
|
Ст.224-226
|
Українська
література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla
Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 21
групи
(на період карантину
з 06.04.20-25.04.20)
27
|
|
Узагальнено-ідеалізований жіночий образ
як сюжетний центр символістського твору. Мотив
самотності людини. Згадка про революцію як данина
естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»).
|
Ст 236-239
|
|
|||
28
|
|
Олександр Олесь (О.
Кандиба).
Коротко
про
життя і творчість, світоглядні переконання митця.
Неоромантичні, символістські тенденції у творчості
(«З журбою радість
обнялась...»).
|
Ст 240-244
|
29
|
|
«Чари ночі» – перлина
інтимної лірики української поезії. Мотив
краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармонію людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій. Експресивне висловлювання
патріотичних почуттів
(«О слово рідне! Орле скутий!..»).
|
Напам’ять поезію «Чари
ночі» ст 244-245
|
Українська
література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla
Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 24
групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
49
|
|
РЗМ№1 ( письмово) Контрольна робота №2 ( твір) ст85(завд 2)
|
||
50
|
Валер’ян Підмогильний «Місто» Життєвий
шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози,
перекладач. Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в
ньому, інтерпретовані на національному матеріалі. Зображення «цілісної»
людини: в єдності біологічного, духовного, соціального.
|
Ст 93-96,роман «Місто»
|
||
51
|
Образ українського інтелігента
Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру, проблеми
ствердження в міському середовищі. Морально-етичні колізії твору. Жіночі
образи в ньому. ТЛ: урбаністичний
роман.
|
Ст.88-91
|
||
Українська
література (Авраменко) 11 клас-https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
·
40
·
1
·
2
·
3
·
4
·
5
Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 20 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
25
|
Суперечка як вид комунікації. Різновиди
суперечки. Правила ведення суперечки
|
§59-60 впр7
|
26
|
Теза й аргументи
|
§60-61 впр7
|
27
|
РМ. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості (за вибором учителя)
|
Написати есе за змістом народного прислів’я
(за вибором)
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 21 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
28
|
Контрольний
диктант. Контрольне аудіювання.
|
Впр6 ст 182-183
|
29
|
Полемічні прийоми
|
§63-64 впр-6
|
30
|
Мистецтво відповідати на запитання.
|
§63-64 впр-7
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 24 групи
(на період карантину з 06.04.20-25.04.20)
49
|
Прикметники, що перейшли в іменники.
|
§9-10 впр-4
|
|||
50
|
Числівник.
|
§11 впр5,7
|
|||
51
|
Складні випадки узгодження й відмінювання
числівника.
|
§12-13 впр5.7
|
|||
52
|
Дієслово, дієслівні форми.
|
§15 впр5,6
|
|||
Коментарі
Дописати коментар