Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 10
групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )
33
|
Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. Еволюція художньої
свідомості: від просвітницьких орієнтацій і реалізму до модернізму. Значення стильового
новаторства М. Коцюбинського для української літератури.
|
Ст. 117-130
|
34
|
Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками
«поезії у прозі». Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя,
специфіки творчого
процесу.
|
Ст 131-133
Ст111-133(повт)
|
35
|
Повторення та узагальнення вивченого.
|
М.Коцюбинський «Тіні забутих предків»
|
Українська
література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla
Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 11
групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )
31
|
Урок літератури рідного краю 1. Літературні персоналії територіальної громади (проза).
|
Ознайомитись із прозовими творами І.Дрозда (на вибір)
|
||
Модерна
українська проза
|
||||
32
|
Особистісні чинники
у світогляді людини на рубежі віків. Посилення зв’язку
з культурою Європи, активні націотворчі процеси. Основні риси українського прозового модернізму (О. Кобилянська, М. Коцюбинський, В. Стефаник,
В. Винниченко). «Нова школа» у прозі.
|
Ст.111-116
|
||
33
|
Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. Еволюція художньої
свідомості: від просвітницьких орієнтацій і реалізму до модернізму. Значення стильового
новаторства М. Коцюбинського для української літератури.
|
Ст. 117-130
|
||
34
|
Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками
«поезії у прозі». Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя,
специфіки творчого
процесу.
|
Ст 131-133
Ст111-133(повт)
|
35
|
Повторення та узагальнення вивченого.
|
М.Коцюбинський «Тіні забутих предків»
|
Українська
література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla
Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 14
групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )
55
|
Леся Українка (Лариса Косач). Життєвий
і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль
родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Збірка поезій «На крилах пісень», її
висока оцінка І. Франком. Основні цикли
поезій. Неоромантизм
як основа естетичної позиції Лесі Українки.
ТЛ: неоромантизм.
|
Ст.206-210
|
56
|
«Contra
spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи,
образотворчий прийом контрасту. Призначення поета й поезії,
мужність ліричної героїні, автобіографічні
мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»).
|
Напам’ять поезію
«Contra spem spero!»
Ст.214-216
|
Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 10 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )
34
|
Спрощення приголосних
|
§32 впр 7
|
35
|
Повторення
вивченого в І семестрі. Семестрове оцінювання
|
Впр5 ст.91-92 Впр5 ст 103-104
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з
української мовидля учнів 11 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )
34
|
Спрощення приголосних
|
§32 впр 7
|
35
|
Повторення
вивченого в І семестрі. Семестрове оцінювання
|
Впр5 ст.91-92 Впр5 ст 103-104
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 14 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )
45
|
Розрізнення прислівників і співзвучних сполук
|
§ 46 впр7
|
|||
46
|
Написання не,
ні з різними частинами мови
|
§47впр 7
|
|||
47
|
Морфологічна норма. Морфологічна помилка
|
§ 48 впр 7
|
|||
Морфологічна
норма
|
|||||
48
|
Іменник. Рід іменника. Паралельні родові
форми іменника
|
§49 впр7
|
|||
49
|
Число іменника
|
§50-51 впр 7
|
|||
50
|
Контрольна робота №3. Орфографічна норма (тест)
|
впр5
ст 158 -159 впр5 ст 163 -164
|
|||
|
|||||
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 20
групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )
28
|
Олександр Олесь (О. Кандиба).
Коротко
про
життя і творчість, світоглядні переконання митця.
Неоромантичні, символістські тенденції у творчості
(«З журбою радість
обнялась...»).
|
Ст 240-244
|
Українська
література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla
Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 21
групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )
32
|
Контрольна робота 6. Творчість Лесі Українки, М. Вороного, Олександра Олеся (тестування).
|
Виконати тестові
завдання
|
33
|
Урок літератури рідного краю 2. Літературні персоналії територіальної громади (поезія).
|
Ознайомитись з біографією та поезією О. Дяків
|
34
|
Бесіда про вивчені твори української літератури. Обмін думками про знакові
для свого часу твори, актуальні нині.
|
Ст 205-248
|
35
|
Підсумковий урок.
|
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Контрольна робота 6
ЗАПИТАННЯ №1
Справжнє прізвище
Олександра Олеся
Рудченко
Тобілевич
Кандиба
Косач
ЗАПИТАННЯ №2
У центрі якої поезії
змальований узагальнено-ідеалізований жіночий образ?
«До моря» М.Вороного
«Інфанта» М.Вороного
«Чари ночі» О.Олеся
«З журбою радість обнялась…» О.Олеся
ЗАПИТАННЯ №3
Дорога в Казку з твору
О.Олеся — це символ:
нездійсненної мрії
творчості, фантазії
духовних поривань до кращого життя
обману, хибного шляху
ЗАПИТАННЯ №4
Визначте головну думку
драми-феєрії «Лісова пісня»
одвічна проблема реалізації творчої особистості
перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною, буденщиною
проблема соціальної нерівності людей
проблема збереження природного середовища
ЗАПИТАННЯ №5
«Відбились зорі у воді,
Летять до хмар тумани» - ці рядки містять художній засіб
метонімія
метафора
гіпербола
епітет
ЗАПИТАННЯ №6
Драматичний етюд О.Олеся
«По дорозі в Казку» перегукується з твором
«Мойсей» І.Франка
«Лісова пісня» Лесі Українки
«Момент» В.Винниченка
«Кайдашева сім'я» І.Нечуя-Левицького
ЗАПИТАННЯ №7
До інтимної лірики
належить вірш О.Олеся
«З журбою радість обнялась»
«О слово рідне! Орле скутий!»
«Чари ночі»
«Айстри»
ЗАПИТАННЯ №8
За жанровою
спрямованістю драма «Лісова пісня», як зазначила сама Леся Українка, - це
трагедія
комедія
інтермедія
феєрія
ЗАПИТАННЯ №9
Установіть відповідність
1
неологізм
2
символ
3
метафора
4
епітети
А
Довгожданна, нездоланна…
Ось вона – Блакитна
Панна!..
Б
Косять
коси, Луг голосить
В
Бенкет весна справляє
Г
Над килимами вогнелунними
Венера кинула
алмаз.
ЗАПИТАННЯ №10
Установіть відповідність
між твором і уривком із нього
1
Леся
Українка«Contra spem spero»
2
О.Олесь «О слово рідне!
Орле скутий!»
3
О.Олесь «Чари ночі»
4
М.Вороний «Інфанта»
А
…Шум дерев!
Музика зір блакитнооких,
Шовковий спів степів широких,
Дніпра між ними левій рев...
Б
Ви йшли , як сон, як міф укоханий,
Що виринає з тьми століть.
В
Так, я буду крізь сльози
сміятись,
Серед лиха співати
пісні,
Без надії таки
сподіватись,
Буду жити! Геть, думи
сумні!
Г
Лови летючу мить життя!
Чаруйсь, хмелій, впивайся
І серед мрій і забуття
В розкошах закохайся
Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 21 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )
33
|
РМ. Дискусія на
тему: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як
заощаджувати?»
|
Написати власне висловлення на тему
|
34
|
Повторення вивченого в ІІ семестрі
|
§ 52-62 повт
|
35
|
Підсумковий урок. Семестрове оцінювання
|
Написати твір на тему «Мій життєвий вибір»
|
Усний
твір
|
Українська мова (Авраменко) 10
клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 20 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )
30
|
Мистецтво відповідати на запитання.
|
§ 63-64 впр7
|
31
|
Правила ведення суперечки. Аргументи й докази
|
§56-60,61-62 впр6
|
Коментарі
Дописати коментар