Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 10 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )





33
Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. Еволюція художньої  свідомості:  від  просвітницьких орієнтацій і реалізму до модернізму. Значення стильового
новаторства М. Коцюбинського для української літератури.
Ст. 117-130


34
Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками
«поезії у прозі». Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу.

Ст 131-133
Ст111-133(повт)
35


Повторення та узагальнення вивченого.
М.Коцюбинський «Тіні забутих предків»

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla



Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 11 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )


31
Урок  літератури  рідного  краю 1. Літературні персоналії територіальної громади (проза).
Ознайомитись із прозовими творами І.Дрозда (на вибір)

Модерна українська проза
32
Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Посилення зв’язку з культурою Європи, активні націотворчі процеси. Основні риси українського прозового модернізму (О. Кобилянська, М. Коцюбинський, В. Стефаник, В. Винниченко). «Нова школа» у прозі.
 Ст.111-116






33
Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. Еволюція художньої  свідомості:  від  просвітницьких орієнтацій і реалізму до модернізму. Значення стильового
новаторства М. Коцюбинського для української літератури.
Ст. 117-130



34
Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками
«поезії у прозі». Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу.

Ст 131-133
Ст111-133(повт)
35


Повторення та узагальнення вивченого.
М.Коцюбинський «Тіні забутих предків»


Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla



Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 14 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )







55
Леся Українка (Лариса Косач). Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Збірка  поезій   «На   крилах   пісень»,   її   висока   оцінка І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки.
ТЛ: неоромантизм.
 Ст.206-210



56
«Contra spem  spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця»).
Напам’ять поезію
«Contra spem spero!»
Ст.214-216



Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 10 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )

34
Спрощення приголосних
§32 впр 7
35
Повторення вивченого в І семестрі. Семестрове оцінювання
Впр5 ст.91-92 Впр5 ст 103-104

Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html



Поурочно-тематичне планування з
української мовидля учнів 11 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )

34
Спрощення приголосних
§32 впр 7
35
Повторення вивченого в І семестрі. Семестрове оцінювання
Впр5 ст.91-92 Впр5 ст 103-104

Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html



Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 14 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )

45
Розрізнення прислівників і співзвучних сполук
§ 46 впр7
46
Написання не, ні з різними частинами мови
§47впр 7
47
Морфологічна норма. Морфологічна помилка
§ 48 впр 7
Морфологічна норма

48
Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника
§49 впр7
49
Число іменника
§50-51 впр 7
50
Контрольна робота №3. Орфографічна норма (тест)
 впр5 ст 158 -159 впр5 ст 163 -164
Зошит
Тематична


Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html





Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 20 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )

28
Олександр  Олесь  (О.  Кандиба).  Коротко  про  життя  і творчість, світоглядні переконання митця.
Неоромантичні,   символістські    тенденції    у    творчості
(«З журбою радість обнялась...»).
 Ст 240-244

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-kla



Поурочно-тематичне планування з
української літератури для учнів 21 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )

32
Контрольна     робота 6.   Творчість      Лесі      Українки, М. Вороного, Олександра Олеся (тестування).
 Виконати тестові завдання
33
Урок літератури  рідного краю 2. Літературні  персоналії територіальної громади (поезія).
Ознайомитись з біографією та поезією О. Дяків
34
Бесіда  про  вивчені твори  української літератури.  Обмін думками про знакові для свого часу твори, актуальні нині.
Ст 205-248
35
Підсумковий урок.



Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html


Контрольна робота 6





ЗАПИТАННЯ №1 

Справжнє прізвище Олександра Олеся
Рудченко
Тобілевич
Кандиба
Косач
ЗАПИТАННЯ №2 

У центрі якої поезії змальований узагальнено-ідеалізований жіночий образ?
«До моря» М.Вороного
«Інфанта» М.Вороного
«Чари ночі» О.Олеся
«З журбою радість обнялась…» О.Олеся
ЗАПИТАННЯ №3 

Дорога в Казку з твору О.Олеся — це символ:
нездійсненної мрії
творчості, фантазії
духовних поривань до кращого життя
обману, хибного шляху
ЗАПИТАННЯ №4 

Визначте головну думку драми-феєрії «Лісова пісня»
одвічна проблема реалізації творчої особистості
перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною, буденщиною
проблема соціальної нерівності людей
проблема збереження природного середовища
ЗАПИТАННЯ №5 

«Відбились зорі у воді, Летять до хмар тумани» - ці рядки містять художній засіб
метонімія
метафора
гіпербола
епітет
ЗАПИТАННЯ №6 

Драматичний етюд О.Олеся «По дорозі в Казку» перегукується з твором
«Мойсей» І.Франка
«Лісова пісня» Лесі Українки
«Момент» В.Винниченка
«Кайдашева сім'я» І.Нечуя-Левицького
ЗАПИТАННЯ №7 

До інтимної лірики належить вірш О.Олеся
«З журбою радість обнялась»
«О слово рідне! Орле скутий!»
«Чари ночі»
«Айстри»
ЗАПИТАННЯ №8 

За жанровою спрямованістю драма «Лісова пісня», як зазначила сама Леся Українка, - це
трагедія
комедія
інтермедія
феєрія
ЗАПИТАННЯ №9 

Установіть відповідність
1
неологізм
2
символ
3
метафора
4
епітети
А
Довгожданна, нездоланна…
Ось вона – Блакитна Панна!..
Б
Косять коси,       Луг голосить
В
Бенкет весна справляє
Г
Над килимами вогнелунними
 Венера кинула алмаз.
ЗАПИТАННЯ №10 

Установіть відповідність між твором і уривком із нього
1
Леся Українка«Contra  spem spero»
2
О.Олесь «О слово рідне! Орле скутий!»
3
О.Олесь «Чари ночі»
4
М.Вороний «Інфанта»
А
…Шум дерев!
      Музика зір блакитнооких,
      Шовковий спів степів широких,
       Дніпра між ними левій рев...   
Б
Ви йшли , як сон, як міф укоханий,
     Що виринає з тьми століть.
В
Так, я буду крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись,
Буду жити! Геть, думи сумні!
Г
Лови летючу мить життя!
     Чаруйсь, хмелій, впивайся
     І серед мрій і забуття
     В розкошах закохайся



Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 21 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )

33
РМ. Дискусія на тему: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?»
Написати власне висловлення на тему 
34
Повторення вивченого в ІІ семестрі
§ 52-62 повт
35
Підсумковий урок. Семестрове оцінювання
Написати твір на тему «Мій життєвий вибір»
Усний твір

Українська мова (Авраменко) 10 клас 2018-https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html






Поурочно-тематичне планування з
української мови для учнів 20 групи
(на період карантину з 12.05.20-23.05.20 )

30
Мистецтво відповідати на запитання.
§ 63-64 впр7
31
Правила ведення суперечки. Аргументи й докази
§56-60,61-62 впр6


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу